torsdag 16. august 2012

Vinner!

Lykke!
Jeg har hatt hellet med meg og vunnet Give Away på bloggen Det søte liv.
Og en premie som var midt i blinken! Cupcake pakke til meg!
Pakken inneholdt masse fint,
to pakker mini-cupcakesformer, fargerik ballongvisp og rosa slikkepott fra Rice.
Cupcakeformer fra Greengate, rosa-rutete cupcakeformer,
Mini-hjertestrøssel i rosa/hvit og rød/hvit og Mini-cupcakeformer i vintage rødt og rosa fra Cacas.
Love kakestrøssel og Rosa Prinsessestrøssel fra Dr Oetker.
Da er det bare å sette i gang å bake! Gleder meg allerede.

Fin torsdagskveld videre.

~Liv-Tone~

3 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Oj for en premie.
Gratulerer!

SV: ang wontonen, du sløyfer de ingrediensene du ikke liker.

Julienneskjæreren min har jeg kjøpt i USA, men jeg tror Rafens har veldig fine.

Endelig fredag! YEAY!
Jeg skal på bloggtreff på Ikea-tekstileriet og gleder meg stort.
klem

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer med flott premie :-D
Nå er det bare å sette i gang med å bake ;)

Klem Karianne

Petrus og Petrine sa...

så flott premie :)

hyggleig å treffes igjen i går :) håper turen hjem gikk fint ..