tirsdag 21. august 2012

Du store ALPAKKA!

Ser det er mange som strikker Skappel-genser om dagen,
men at mange ikke finner alpakka garn siden det er utsolgt mange plasser.

Da gir jeg dere et lite tips!
Jeg handler garn fler plasser, og en av dem er Pickles.
Og der har de alpakka garn i fler typer, og mange farger!
Blir nok en Skappel-genser her etterhvert også,
men først må mange andre strikke prosjekter gjøres ferdig...







I alle garn-navnene ligger linker til alle garn-typene i Pickles shoppen.

Alle bilder ar lånt med tillatelse fra Pickles.no


Håper dette var til hjelp for noen!
Jeg skal fortsette å strikke sengeteppe til prinsessen.
Har kommet at stykke på vei! Og etter det blir det nok mange
andre strikke-prosjekter også. Er så mange som viser så mye fint på
bloggene om dagen. Det blir nesten vanskelig å velge hva det neste blir!

Fin tirsdag!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

små øyeblikk med cams sa...

Takk for tips! Vurderer å strikke Skappel genseren jeg også ;)
Glad jeg fant bloggen din, legger meg til som følger og gleder meg til å se mer til deg fremover! :)
Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har en fin give away gående nå om du vil delta ;)
Ha en flott lørdag!!
Klem Camilla