mandag 9. juli 2012

Utfordring: Friminutt

NIB har en utfordring der de vil se hva våres friminutt fra hverdagen er i sommer!
Jeg slapper av hjemme, og i dag er første dagen med 3 deilige uker med ferie.
Vi skal kose oss med sommer og sol i sydenland.
Og tilbringe masse tid med familie og venner.
Friminuttet mitt er tiden jeg bruker på å bli inspirert til nye ting hjemme.
Et glass iskald smoothie og noen nøtter, og jeg koser meg masse.
Og med et blad i hendene er friminuttet perfekt.
Har du lyst til å se fler bidrag? Klikk
deg inn HER!
***
Stolen er kjøpt på loppemarked og tønnen jeg bruker til bord
kommer fra blomserbutikken min mor drev da jeg var liten jente.

Her tilbringes dagen inne, det er grått og trist ute...
I morgen skal jeg våge meg ut og en tur til
IKEA! Det er på tide med litt nytt
her hjemme.
Ønsker alle en fin
mandag, og håper den nytes
til det fulle, uavhengig om du har ferie eller ikke.

~Liv-Tone~

3 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Så koselig plass å sitte!

Lykke til i utfordringen!


AW

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
takk for koselig kommentar inne hos meg - du er god!

Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

Så festlig og treffe deg på Ikea i dag, like søt som alltid.

I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*

Nyt kvelden søte deg.
klem

Lisette sa...

Lykke til;) Og la meg som følger her....ses hos meg?